Pages

Sunday 19 May 2013

review-morrocanoil.


(najlepší je aj tak ten prach :D)
Musím začať s tým, že existuje veľa prípravkov ktoré hovoria že v sebe majú moroccan oil, a musím povedať že originálu nesahajú po pati, takže ak si chcete kúpiť, originál sa o sto krát lepšie oplatí :)

Morrocanoil je sice trochu drahší ako obvyčajné kondicionére, šampóny a pod. ale má na to veľmi dobrú príčinu- je to úplný poklad :D

Moje vlasy boli nenormálne, nemohla som ich rozčesať takže som ich vačšinou nosila zapletené alebo vo chvoste. Toto trvalo 13 rokov ľudia :D Ani jedna jediná vec mi an ne nepomohla a skušala som stále a stále. Morrocanoil je ako z neba poslaný :D

Keď si dáte olej, máte okamžite jemnejšie vlasy ktoré su užasné na dotyk, a vyzerajú aj hebkejšie a zdravšie. Ak sa Vám nedávajú absolutne rozčesať vlasy, tak určite toto potrebujete. Stačí si taď len maličko na ruku a dať do vlasov. Naozaj, a little bit goes a long way ;)

Kondicionér to isté, oveľa lepšie sa rozčesávajú vlasy a sú hebkejšie a zdravšie.

Shine spray som musela použiť tak š krát kym som videla nejaky shine :D Ale určite tam bol. A tiež mi nenormálne zhebkil vlasy.

Teieto produkty sú skvelé na suché zničené vlasy ktoré sa ťažko rožčesávajú :) Na masnejšie vlasy by som ich určite neodporučovala. Môžete ich používať aj ak ste si nafarbili vlasy :)

Olej bol okolo 13,00 libier, kondicionér 17,00 a shine spray tiež nejako 18,00.




2 comments:

  1. Já teď kondicionéry nepoužívám, hodně se mi po nich mastí vlasy. Shine spray jsem nikdy nepoužívala, takže nemůžu posoudit jestli je ten tvůj lepší než např. jiná značka. Třeba někdy příště :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj. Máš pekný design. :-)

    Nedávno som si založila blog a chcela by som sa ťa spýtať, či by si mi nepomohla rozbehnúť návštevnosť tak, že spomenieš môj blog na tom svojom. :-)
    http://mia-maite.blogspot.sk/

    ReplyDelete