Pages

Wednesday 29 May 2013

new in,funny stories&1,602 ikea pencils?


V posledních pár dňoch sa toho naozaj veľa stalo :D S kamaratkou sme šli dva krat nakupovať a šla som s nimi do Ikei. Takže tu mame čo sme si kupila, čo sa nam stalo (dufam že sa zasmejete :D) a je tu aj ako sme zobrali 1,602 ikea ceruziek :D







Na skriňu som si vyrobila pár kraviniek a dala nejaké obrázky, ten stred je hentaký len zatiaľ, potom si tam chceť vytlačiť obrázky z môjho tumbleru: www.youre-such-a-beach.tumblr.com , ale práve teraz nemám tlač takže zatiaľ je tam len hento.







Mojih 770 ikea ceruziek :D Moja kamarátka a jej sestra majú 800 aj niečo a dokopy máme 1,602. Najskôr sme to brali len tak že kto dokáže viac zobrať a mysleli že budeme mať tak 100 každý ale nejako sme sa nechali uniesť :D Keď sme boli v Ikei jedli tak kamarátkina rodina sa snažila uhádnuť moje heslo na facebook kedže som im ovedala že je to film z 90tich rokov :D






Potom som chcela len nejakú lacnú maskáru keby sa mi minula moja normálna, ale som dosť prekvapená pretože táto je naozaj dobrá. Je to colour lash od Collection 2000 (myslím? :D) a stála nejak 3 alebo 2 libry.









Kúpila som si ceruzku na oči, ktorá je fakt užásná :) Je makká ale nie masná a farba je tiež super. Tiež je od Collection a stála nejak 2,50 alebo tak takže lacná.










Potom mám uplne výborný concealer od Maybelline. Toto fakt neviem koľko stálo, ale skvele zakríva vyrážky a hocijaké imperfekcie. Je to Fit Me! concealer a je to 15-tka.










Potom sme si s kamarátkou kúpili toto na vlasy, taký mini John Frieda volume spray. Na mojej kamarátke skvele funguje, a na mne je tiež dobrý. stačí jeden sprej a fakt pridá veľmi veľa volume, a pokiaľ budem s ním spokojná v dalších pár týždňoch si možno kúpim aj vo veľkom.













Potom mám na vlasy túto farbu :D Idem si s tým robiť dip-dye, to je keď si konce vlasov nafarbíš :) Je to super farba, taká slabá rúžová, a moja kamarátka má takú fajnu modrú takže sa na to cez leto tešíme. Moja kamoška mala už červenú aj blond na hnedích vlasoch a vyzeralo to super takže mi to bude musieť robiť ona, bojim sa že to dodrbem :D Toto je len taká farba čo sa po pár týždňoch vymýva, za nejakích 5 libier.










Potom mám laky na nechty čo som kúpila v zľave za 2 libry čož je super podľa mňa. Sú od Maybelline Color Show, a na nechtov vyzerajú milion kráť krajšie ako hentak. Moja kamarátka si predtím kúpila ten naľavo, a hentak nevyzerá nič moc, ale na rukách je krásny. Potom možno odfotím niekedy. Ja mám teraz ten rúžový a ten je tiež skvelí.









Potom máme zo srandy tento peračník. To je taký vtip čo máma s kamarátkou, ona mala Disney a Peppa Pig a pod a ja som si kúpila Minnie Mouse (jej pes sa volá Minnie, a často si z neho robíme srandu :D) A potom napravo su len nejaké nálepky. Ja som posadnutá z nálepkami, hocijaké mne je to jedno :D Všade ich lepim :D


TV SHOW- Moj obľúbený seriál práve teraz je Arrow, čož je myslím interpretácia Robin Hood a Batmana, a ja Batmana milujem :D Je to super show, a už dlho som ennašla seriu ktora ma tak držala, naozaj doporučujem.

Potom aj doporučujem Supernatural, ktoré ma na Tumblery neoveritelne velky fandom :D Ja som len v prvej serii, a ma to začať byť take vyborne až neskôr, takže uvidíme.

MUSIC- Kapela do ktorej som sa práve teraz zamilovala je Pierce The Veil. Sú naozaj výborny :) Veľmi veľmi milujem aj Sleeping with Sirens.

FUNNY STORY- Keď sme šli v aute z Ikei sme obyšli mníšky v aute, a kamarátkina sestra ich cela odfotiť tak stále sme krišla Spomaľ a Rýchlejšie na jej mamu a potom ich mama zakričala: VŠETCI IDETE DO PEKLA! Neviem prečo to najdem take vtipne :D

MORE SUMMER PLANS- Kamarátkin otco miluje Imagine Dragons presne tak veľa ako my, tak sa snaží získať lístky na koncert :D Uvidíme, ešte nič nieje isté ale bolo by to super. Ideme aj Bodyboardovať, čož je ako surfovanie akurát že nevstaneš ale ostaneš ležat. Jej otco nas zoberie aj lyžovať ako prípravu na Francúzko o čom Vám hneď viac poviem.

FRANCE 2014-  Zo školou idem nabuduci rok lyžovať do Francúzka, takže to bude super. Stálo to okolo 700 libier a ideme lietadlom vďala bohu, na autobuse by som tak dlho nevydržala. Moc sa zo všetkimy kamarátkamy tešíme a potom Vám tu určite pridám fotky :)

S kamoškou sme boli v meste jeden deň a potom sme šli do tej Ikei čož bola veľká sranda. Šli sme z Walesu do Anglicka. Potom par dni neskôr prišla ku mne a zašli sme si do Mcdonaldu čo mám vedľa domu a kupili asi 4 Barbecue Wraps :D Nevadi :D Potom sme zašli do Tesca a keď sme prišli domov kukali sme Lovely Bones.

3 comments:

  1. Sara sa rozkecala :D ale super :D ceruzky z ikeiiiii

    ReplyDelete
  2. Krásne farby lakov. :3
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    ReplyDelete