Pages

Wednesday 15 May 2013

new in&other articles?





Veci ktoré mi za posledních pár dni prišli :)



Prvu mám tašku do školy Billabong. Tú som si objednala pár dni dozadu zo surfdome.com. Je skôr taká letná, ma na sebe palmy a farby sú slabo modré a hnedé :)
Stála 25 libier keby niekto chcel
vedieť. Vpredu má malú kapsu, a
vnútri žiadne extra zipsy niesu čo ma
trochu nasralo :D Ale tak čo narobiš.
Taška je podľa mňa veľmi pekná
a tešim sa na zajtra keď si ju
vezmem to školy :) Má na chrbte tie take tvrdie tieto, ak viete čo myslím, akokeby vycpávky takže sa vam nič nezarezava do chrbta čož je super lebo ja mam vždy nejaku flašku alebo niečo čo to urobi :D







Potom mam na telesnú Vans tašku. Stala ma 10 libier tiež na surfdome, a je dosť veľka na topanky, tričko a nohavice na telesnu takže super, konečne budem mať nejake miesto v taške keď bude telesná :D Farba sa mi veľmi páčila hlavne na nej, a proste milujem Vans veci. Myslela som že by som urobila článok so všetkimy môjmy Vans vecami a opisala ceny a kvalitu a pod tak dajte vedieť keby ste chceli :)











Potom mam nový krit na Blackberry
(9300) ktorý bol originálne čierny.
Na pravo je obrazok predu ale foťak to moc dobre nevzal, v skutočnosti je to taká farba ako zadok :) Zatiaľ mi všetci kamaráti hovorili že je super a mne sa veľmi páči takže tak :) Stál 6 libier a na mobil som si ho dala sama.
















Potom mám tento obyčajný tmavomodrí sveter z Hollisteru. Ten bol myslím 35 libier čož je super lebo myslím že originálne stál 45 alebo tak nejak. Ten nosím do školy kedže máme uniformu :) Je super pohodlný a dobrý materiál. Hollister veci si do školy kupujem veľmi rada.
















 Takže potom máme Morrocanoil kondicionér a shine spray. Obidvoje sú uplne super, nemôžem Morrocanoil dosť vychváliť, doslova mi zachráil vlasy. Rada by som urobila aj review a išla viac do detajlu. Kondicionér myslím že stál 17,50 a shine spray 18,50. Tie niesu relatívne také drahé, ich oleje sú drahšie. Tieto veci su ale uplne zázraky :D














Potom mám len naušnice a prsteň ktore prišli pár tyždňov dozadu ale len teraz som začala nosiť. Náušnice milujem a dostala som na ne kopu komplimentov. Prstene vačšinou nenosím ale tento sa mi veľmi páči. Mala som aj dvojprstový kríž ale ten som stratila. Obidvoje veci sú z Brandy Melville, amerického obchodu, objednané na nete.













A nakoniec, kedže sme si na vlasy s mamou objednali veľa vecí nám poslali vzorku parfúmu Taylor Swift. Čakala že to nebude nič moc, ale vonia naozaj skvelo. Vône vobec popisovať neviem takže to asi nevysvetlím :D Ale je taký dobrý že keby som mala peniaze by som si ho možno kúpila aj vo veľkom, a sprejujem sa s nim veľa, čo nemôžem povedať o moc iních parfúmoch.








Ďakujem za čítanie, hociaké pripomienky nechajte v komentároch :) Čakajte veľa novích článkov, a nakoniec, fotka mňa v Hollister svetri :D


Bordel v izbe a vyzerám strašne ale aj to sa stava :D 

3 comments:

  1. VANS pytel je super :-) Ale ten batoh, to je dokonalost !

    ReplyDelete
  2. Ten batoh je dokonalý, a ty jsi strašně krásná. Tvůj blog budu určitě dál navštěvovat ;)

    ReplyDelete