Pages

Thursday 16 May 2013

my (messy) room.





Moja uzba nič špeciálne nieje ale myslela som že by to bol zaujímavý článok kde by sa možno ľudia o mne dozvedeli trochu viac :) 

Prvý obrázok je mojej steni (ktorá ešte nieje dokončená). Najskôr som si pridávala len vytlačené obrázky, ale potom som pridala aj fotky z detstva, veci vystrihnuté z magazínou a veci ktoré som urobila alebo nakreslila. Dole sú quotes aby to celu tu vec tak zarovnalo :) Neviem, mne sa tá stena páči a je skoro celá zaplnená takže to vyzerá celkom fajn. Ak si ju zvačšíte uvidíte tie obrázky lepšie :)

 
Na ľavo je obrázok ďalšej steni, na ktorej mám celkom veľkú mapu sveta :D Raz som prišla domov a mama mi ju ako prekvapenie dala na stenu, kedže som sa pýtala či by mi nejakú nekúpila, pretože môj sen je cestovať po svete :) Nemyslela som že bude taká veľká, ale je to super, a výhodné keď sa chceme pohádať o tom kde je nejaká krajina :D Na ľavo mám potom knížky a filmy a pod a nad tým je také zkolážované srdce ktoré mi mama doslova povedala že nemožem dať dole pretože 'sa jej páči' :D Asi je jej jedno že je to moja izba :D Na pravo mám veci na kreslenie :)





Potom mám na stene len pár obyčajních hovadin čo som urobila :D Niesu to tie najlepšie krezby, a kresliť určite neviem tak :D Inač ten strom má byť taký obyčajný, a aj niečo symbolizuje. Zatým stromom vlastne su moje najobľúbnejšie quotes s mojej najoblubenejšej knihz The Fault In Our Stars od John Greena. Aj obľúbený autor :D Veľmy odporučujem.






Mam na stene povešané aj tropické obrázky čo mi tiež mama ako prekvapko dala (to cestovanie :D) ale toho som už fotku nenašla a popravde sa mi to nechcelo osamote fotiť :D Dufam ale že ste si článok užili, a myslím že možno dnes pridám ešte jeden. Rada čítam komentáre tak ak chcete kľudne nejaké nechajte :)

1 comment:

  1. :) super, videla som tvoju izbu už cez skype :D tropické obrázky forever!

    ReplyDelete